وبلاگ ها

چگونه ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم

چگونه ثروتمند شویم

این مقاله به سوال چگونه ثروتمند شویم به صراحت پاسخ می دهد. هر قدر هم که در ستایش فقر صحبت شود باز هم این واقعیت پابرجاست که نمیتوانیم زندگی کامل و موفقی داشته باشیم مگر اینکه ثروتمند باشیم. هیچ کسی بدون پول کافی نمی تواند به بالاترین سطح استعداد و رشد روحیاش برسد. چون برای گشایش روح و رشد استعدادها به چیزهای زیادی احتیاج داریم و بدون پول نمی توانیم آنها را فراهم کنیم.

خداوند صفات بسیار زیادی دارد. ولی هیچگاه صفت فقر را برای خود برنگزیده و نگفته است فقیرم. خداوند در تمام کتاب های آسمانی خود را غنی و صمد معرفی کرده است. بی نیاز و سرشار از غنا. پس فقر نه فضیلت است و نه می تواند خواست خداوند باشد.

خرید کتاب های درآمدزایی…

هیچ کجای جهان هستی، شما آثاری از فقر نخواهید دید. مگر در یک مورد و بین انسان هایی که فقر را باور کرده و با آن زندگی می کنند. شما فقط در یک گوشه از جهان فقر را خواهید دید. آن گوشه جایی است که انسان های فقیر با انعکاس نگاه و انرژی فقیرانه ی خود باعث تجلی فقر در سر و روی منطقه می شوند.
انسان حق زندگی دارد. این بدان معناست که او قابلیت این را دارد که بتواند بدون مشکل از هر امکاناتی که برای حداکثر پیشرفت ذهنی، روحی و جسمی خود نیازمند است بهره بگیرد. به بیانی دیگر او حق دارد ثروتمند باشد. برای ثروتمند شدن واقعی نباید به میزان اندک رضایت داد. هیچکس نباید به امکانات اندک رضایت دهد. در حالی که می تواند و توانایی آن را دارد که از امکانات بیشتری لذت ببرد.

چگونه ثروتمند شویم - انتشارات آثاربرات

مدار ثروت – چگونه ثروتمند شویم

مدار ثروت چیست؟

بسیاری از مردم فکر می کنند افراد موفق برای موفقیت بارها شکست خورده اند و سختی های زیاد کشیده اند. معتقدند این شکست هاست که باعث رشد ما می شود. این گفته شاید در بسیاری از موارد درست باشد، ولی این که لزوماً برای موفقیت باید حتماً شکست خورد کاملاً اشتباه است. این دیدگاه سرعت شما را بسیار کم می کند. باعث می شود همیشه نگران شکست باشید. که محدودیت را برایتان به ارمغان می آورد.

در بسیاری از کتب و فیلم های انگیزشی ما این حس شکست القا می شود. به گونه ای که همه ی قهرمانان داستان فیلم حتما سختی و مشکلات خیلی زیادی را تحمل کرده اند. در حالی که بدون شکست هم می شود به خیلی از دستاوردها رسید. اگر هماهنگی فرکانسی داشته باشید خیلی از مشکلات محو خواهد شد.

شما هر چقدر سخت کار کنید و سختی بکشید، هیچ وقت نمی توانید عدم هماهنگی فرکانسی را جبران کنید. برای مثال اگر روی مدار فرکانسی درآمد مد نظرتان نباشید هر چقدر هم که سخت کار کنید و خودتان را اذیت کنید، آن خواسته یا میزان درآمد مد نظرتان به وقوع نمی پیوندد. پس قبل از سخت کارکردن باید مدار فرکانسیتان هماهنگ با آن درآمد مد نظرتان باشد.

جهان هستی و کائنات یک سیستم مهندسی شده ی خارق العاده و بی نظیری است. که همه چیز در آن روی حساب و کتاب صورت می گیرد. هیچ اتفاق و تصادفی در کار نیست. همه چیز حساب شده است. كائنات دقیقاً مانند منظومه ی شمسی از بی نهایت مدار تشکیل شده است که هر مدار ویژگی خاص خودش را دارد حتی اگر به ریزترین اجرام و اجزای هستی هم که اتم باشد نگاه کنید، باز هم می بینید که قانون مدارها بر آن حاکم است.

 

رقم دقیق ثروت – چگونه ثروتمند شویم

 

چرا باید رقم دقیق خواسته تان مشخص شود

 

انجام این کار شما را اذیت می کند. چون از منطقه ی امن شما را خارج می کند و با مقاومت های ذهنی زیادی روبه رو می شوید. ولی انجام آن وضوح در هدف را به بالاترین حد خود می رساند. که لازمه ی رسیدن به خواسته هاست.
اگر از ما بپرسند از زندگی چه می خواهید؟ بیشتر ما پاسخ می دهیم ثروت زیاد. پول زیاد. یا می خواهیم ثروتمند شویم. اما اکثر ما هیچ تعریفی از پول و ثروتمند شدن نداریم. بیشتر ما نمی دانیم چه زمانی و با داشتن چه مقدار پول و دارایی احساس ثروتمند شدن میکنیم. فقط میدانیم پول زیاد میخواهیم. همین عدم وضوح یکی از عوامل اصلی نگهدارنده ی نیل به ثروت است.
اگر می خواهید به موفقیت های بزرگ و به هدفی برسید که تعیین میکنید، لازم است که بسیار دقیق باشید. دقیقاً بدانید که چه می خواهید و قرار است به کجا برسید. هرچه هدف خود را کمتر بشناسید و وضوح کمتری داشته باشید. به همان میزان احتمال دستیابی به هدفتان پایین می آید.

پس هرچه دقیق تر باشید و بیشتر هدفتان را بشناسید دستورالعمل اجرای بهتری را به ذهن خود می دهید. بنابراین اگر برای مثال دوست دارید که ثروتمند شوید باید به صورت کاملاً مشخص و دقیق معلوم کنید، در چه صورتی می توانید بگویید ثروتمند شده ام.
اگر از خیلی ها بپرسید چقدر پول می خواهید بیشتر میگویند خیلی. ولی رقم دقیقی نمی گویند. می دانید چرا؟ چون از رقم می ترسند. چون آن خیلی مبهم خیلی راحت تر برایشان قابل هضم است. تا یک رقم خاص غیرقابل باور. در حالی که در مورد پول این رقم ها هستند. که سرنوشت ساز هستند نه صفت ها.

 

مدیریت زمان – چگونه ثروتمند شویم

چرا می خواهید مدیریت زمان داشته باشید و هدفتان چیست؟ می خواهید به کجا برسید؟ پاسخ به این چرا علت اصلی است. که می تواند باعث مدیریت در زمان شما شود. ما هیچ وقت زمان انجام تمامی کارهایمان را نداریم. اما همیشه وقت انجام مهمترین کارهایمان را خواهیم داشت. در حقیقت موضوع بر سر اولویت هاست. اولویت های خود را لیست کنید و به ترتیب به آن ها بپردازید.

دو سناریوی مدیریت زمان

– اگر شما دچار یک بیماری شده باشید و فقط روزی دو ساعت بتوانید کار کنید در آن دو ساعت چه کارهایی انجام می دادید؟
-یک تلفن اورژانسی به شما می شود که فردا باید از کشور خارج شوید. در آن صورت چه سیستمی تهیه و اجرا میک نید. تا در آن تایمی که در کشور حضور ندارید کارها به روال خودشان پیش بروند؟ به چه کسانی زنگ میزنید و کارها را به آنها می سپارید؟ چه کارهایی را به تعویق میاندازید و همچنین متوجه میشوید چه کارهایی باید حتماً در آن روز انجام شود.

پیشنهاد می شود که آن کارهایی که باید در همان روز انجام شود را در همان دو ساعتی که در سناریوی بالا گفته شد انجام دهید. این به سرعت بهره وری شما را بالا خواهد برد.

برنامه ریزی مانند نقشه ی یک ساختمان است. اگر ساختمانی بدون نقشه و به شکل بی برنامه و بداهه بخواهد بالا بیاید مطمئناً ساختمانی مناسبی برای زندگی نخواهد بود. نه زیبایی دارد نه ایمنی دارد. نه کارایی دارد. روز ما مثل ساختمان است و برنامه ریزی روزانه ما مثل نقشه ساختمان است بدون برنامه ریزی روز مفیدی نخواهیم داشت.
باید برنامه ریزی شب قبل انجام شود. بدین صورت که هر کاری برای روز بعد به ذهنمان می رسد را یادداشت کرده و آنها را اولویت بندی کنیم و اولویت همیشگی ما مهمترین کار ماست که باید ابتدا انجام شود و باید به این برنامه ریزی پایبند باشیم.

 

کتاب های مرتبط - چگونه ثروتمند شویم

 

کتاب هایی درباره ی چگونه ثروتمند شویم

کتاب مدیریت زمان

اشراف زادگان فقیر

پدر پولدار پدر بی پول

قدرت عادت

ثروتمندترین مرد بابل

 

دیدگاهی در مورد “چگونه ثروتمند شویم

  1. محمد گفت:

    بسیار مفید و آموزنده بود ممنون

    1. ممنونم خوش حالم که مفید بود براتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *