وبلاگ ها

بهترین کتاب انگیزشی

بهترین کتاب انگیزشی- انتشارات آثار برات

کتاب معجزه گر خاموش کتاب انگیزشی برتر

 

درباره ی کتاب

آنچه در این کتاب انگیزشی معجزه گر خاموش رضا حیات الغیب می خوانیم ، عمدتا برخلاف آنچه زندگی کردیم و می کنیم است ، برخلاف آنچه اعتقاد داریم است و برخلاف چیزی است که تا این زمان به ما آموخته اند.

مطالبی که در این کتاب می خوانید تضمین کننده ی یک زندگی عالی و بی نظیر در تمامی ابعاد نه تنها برای فرد بلکه برای تمام بشریت و کل کره ی زمین می باشد.

با توجه به اینکه زندگی انسان دارای بعد های مختلفی است و این کتاب از بیش از صد جلد کتاب برتر دنیا و ساعتها آموزش با موضوعات مختلف است؛ نتوانستیم هیچ نامی بهتر از پاراگراف های زندگی ساز یا آیه های زندگی ساز برای آن انتخاب کنیم.

این کتاب انگیزشی برتر در خاموشی معجزه می کند . این کتاب پرواز را به شما می آموزد . آزادی را به شما یاد می دهد و بیماری های درون و بیرونتان را شفا داده و التیام می بخشد.

 

مقصد یا هدف کتاب معجزه گر خاموش اثر رضا حیات الغیب:

 

این کتاب مقصد یا هدف خاصی را دنبال نمی کند . فقط پرده ها را کنار می زند و حقایق جهان هستی را بر شما آشکار می سازد.

آن گاه خودتان به راه کار های دگرگونی زندگیتان آگاه می شوید.

این کتاب انگیزشی کتابی نیست که آن را به دیگران ببخشید و یا به آن ها امانت دهید چون این کتاب را باید همیشه کنار خود داشته باشید و روزانه از آن استفاده کنید، تا هرروز شما سرشار از معجزه خداوند و جهان طبیعت شود.

در کتاب معجزه گر خاموش خواهید آموخت که خود را با جنبه ای از هستی تان پیوند دهید که پیش از این مشاعرتان از امکان چنین پیوندی بی اطلاع بوده است.

کتابی برای آگاهی ، آزادی و عشق!

 

مزایای خرید از فروشگاه آثار برات

*تخفیف ویژه ی* کتابفروشی آثار برات و ارسال مطمئن

خرید امنی را با ما تجربه کنید

 

معجزه گر خاموش- گروه نشر آثار برات

افسانه شخصی

روح جهان یا از خوشبختی انسانها تغذیه می شود یا از بدبختی، ناکامی و حسادت آنها ، تحقق بخشیدن به افسانه شخصی تنها وظیفه ی آدم هاست. همه چیز فقط از یک چیز نشأت می گیرد آن هم چیزی نیست جز انرژی.

وقتی آرزوی چیزی را داری سرتاسر کیهان همدست می شود تا بتوانی به این آرزو تحقق ببخشی.

اگر با وعده چیزی که هنوز نداری شروع کنی ؛ اشتیاقت را برای رسیدن به آن از دست می دهی.باید میان چیزی که به آن عادت کرده اید و آن چیزی که دلتان می خواهد تصمیم بگیرید.

هنگامی که همه روز ها مانند هم و یکسان باشد معنایش این است که آدم دیگر نمی تواند رخدادهای خیری را که با هربار گردش خورشید در آسمان ، در زندگی اش رخ می دهد را درک کند.

خدا راهی را که هر انسان باید طی کند در جهان نوشته است. فقط باید راهی را که برای تو نوشته شده است ، بیابی و بخوانی.

عده ای فقط رویای رسیدن به چیزی را دارند و عده ای واقا می خواهند واقعا به آن رویا برسند ؛ گروه اول از تغییر و رسیدن به رویا می ترسند.

عده ای دیگر از ترس رسیدن به رویا و پوچ شدن زندگی می ترسند و از خود رویا بیشتر لذت می برند ؛ بنابراین خود رویا را به رسیدن به آن ترجیح می دهند.همواره باید بدانید که چه می خواهید ، انسان هرچه به رویایش نزدیکتر می شود؛ افسانه شخصی بیشتر به دلیل زندگی اش تبدیل می شود.

از تغییر نترسید و افسانه شخصیتان را زندگی کنید.  ( برای خرید این کتاب انگیزشی برتر روی این لینک کلیک کنید. )

 

 

شهود - کتابفروشی آثار برات

 

شهود و مکاشفه در این کتاب انگیزشی:

 

شما در وجود خود نیرویی دارید که قادرید هر آن چه را خواستار آن باشید جذب کنید. در درون شما استعدادی الهی برای مشاهده و جذب همه ی آن چه که احتیاج یا آرزویش را دارید وجود دارد. غیر ممکن است کلمه ای را در ذهن متصور شویم بدون آنکه خواسته ای داشته باشیم. فرآیند خلق هر چیزی ابتدا با خواستن آن چیز آغاز میگردد.

آرزوهای شما همانند بذرهای بالقوه ی است که در کوره راه آگاهی های روحی پرورش می یابد. دنیای درون شما، وسیله ای است برای تشخیص تجارب دنیای فیزیکی و شما باید این پندار راکه در مقابل شرایط زندگیتان فاقد قدرت هستید را از سر به در کنید.

از ذهنیت گروهی بیرون بیایید، ذهنیتی که میگوید شما توانایی شهود ندارید. تفکرگروهی جلوی توانمندی های طبیعیتان برای خلق همسان و همسوی جنبه های زندگی، آنگونه که آرزویش را دارید، میگیرد.

فشارها و باورهایی که برخود روا داشته اید و معمولا بازتابی است از تفکر خانواده، خویشان و منسوبین، محله، اعتقادات دینی، روابط قومی، رشته ی تحصیلی و کسب و کارتان و یا از هر یک از دسته بندی های نهای تخصصی مردم، مورد بررسی قرار دهید.

 

 زیستن در آتش اکنون:

 

بیشتر بحث های ذهنی و صدای ذهن توسط گذشته ی یک فرد ایجاد می شود، توسط تحصیلات، نحوه ی بزرگ شدن، فرهنگی که در آن بزرگ شده است، والدین و تعداد زیادی عوامل شخصی و… همه ی اینها آن صدایی را که در ذهن دارید شکل می دهد.

قدم بزرگی که می شود برداشت، این است که همان اول به این موضوع پی ببرید که صدایی در ذهنتان وجود دارد که همیشه حرف می زند که بیشتر این صحبت ها کاملا بی استفاده اند؛ منظور فکری نیست که کمک میکند و می تواند کاری از پیش ببرد و یا فکری که چیزی خلق می کند، چراکه ذهن به صورت بالقوه وسیله ای است که می تواند در این زمینه به انسان کمک کند.

ولی در خیلی از آدمها ذهن در ۸۰ درصد مواقع وسیلهی است برای شکنجه دادن آنها و بدون این گفتگوی ذهنی، زندگیشان خیلی خوشحال تر و پربارتر می شود؛ پس در اولین قدم باید بدانید این صدای ذهنی وجود دارد.
این صدا وجود دارد و از الگوهای خاصی پیروی می کند. الگوهای مکرر فکری که پشت سر هم رخ میدهند؛ شاید کل زندگی تان این شکلی بوده اید.
با جداشدن از این فکر، همیشه فاصله ای وجود دارد که می توانید ببینید در لحظه چه فکرهایی به ذهنتان می آید.

آگاهی داشتن به این فکرها خودش فکر حساب نمی شود، بلکه توانایی دیدن افکار است! مثل نوری است که به افکار می تابد و می شود آن را هوشیاری بی قید و شرط نامید که در آن فکر، هوشیاری است که شکل گرفته است.

به عبارتی دیگر هوشیاری یک اقیانوس بیکران است و فکر کردن مثل موج هایی است که در سطح اقیانوس وجود دارد و هر موجی دارای طول عمر کمی است.

 

لحظه ی حال 

 

تو فقط بر انرژی لحظه ی حال تمرکز کن ! نفست را تسلیم آتش « اکنون » کن و اجازه بده که درد نا آگاهی ، ترس و مقاومت در برابر زندگی ، در آگاهی و عشق بسوزد. اجازه بده فواصل سکوت در وجودت طولانی تر و عمیق تر شوند. جست و جوی هر آن چه که تو را از لحظه ی حال بیرون می کشد را متوقف کن ! چه اشراق چه عشق ، چه هر چیز دیگری ! در هر لحظه با واقعیت خودت بی هیچ قضاوتی رویارو شو و به جشن و سرور لحظه ی حال بپرداز .

اجازه بده آتش « اکنون » همه ی سرگرمی ها و تعلقاتت را بسوزاند. رها باش !

 

فهرست این کتاب انگیزشی برتر :

 

 

۱. پرواز

۲. افسانه شخصی
۳. آفرینش زندگی
۴.قدرت قلب
۵. شهود و مکاشفه
۶. قلمرو سکوت و مراقبه
۷. زیستن در آتش اکنون
۸. جدال بین نفس و عشق در روابط
۹. طلب کنید.داده خواهد شد!
۱۰. اقیانوس درون
۱۱. قدرت کیهانی
۱۲. فردوس برین یا بهشت موعود
۱۳. آگاهی، آزادی، عشق

 

 

کتاب معجزه گر خاموش کتاب انگیزشی برتر را به همراه تخفیف ویژه ی آن از انتشارات آثار برات خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *