وبلاگ ها

خلاصه کتاب سقوط از اوج اثر دانیل استیل

سقوط از اوج

کتاب سقوط از اوج یک رمان پرفروش نیویورک تایمز است. داستان این داستان (پایین از بالا) در یک روز بارانی تابستانی آغاز می شود. سیدنی شوهرش اندرو را در یک تصادف از دست داد. او در چهل و نه سالگی بیوه شد و صاحب دو دختر به نام های سوفی و ​​سابرینا شد.

در مراسم خاکسپاری اندرو، دختران سیدنی، کایرا و کلی، به همراه مادرشان، مارجوری، حضور دارند. فردای مراسم تشییع جنازه جسی بارکلی، وکیل اندرو وصیت نامه او را می خواند. و سیدنی پس از شنیدن متن وصیت نامه تصمیم می گیرد به زندگی در پاریس ادامه دهد. و رمان های جذاب خارجی دیگری بخرد.

 

کتاب سقوط از اوج

 

بخشی از کتاب سقوط از اوج

داستان از یک روز بارانی تابستانی شروع شد سیدنی پس از مدتی شنا در زیر آب احساس بهتری داشت در هشت روز گذشته او در شوک به سر می برد. شوهرش، اندرو، که نزدیک به ۱۱ سال با هم بودند، با موتور سیکلت مورد علاقه خود در جاده ای آرام در نزدیکی خانه شانوف بود او علاقه زیادی به ماشین های پرسرعت و موتور سیکلت داشت و سوار یکی از بهترین ها در نوع خود یعنی دوکاتی می شد قول داد تا چند دقیقه دیگر برگردد، اما بعد از چهار ساعت به خانه نیامد.

سیدنی در حالی که از موتور سواری اش لذت می برد با خود فکر کرد، شاید او در راه با دوستی ملاقات کرد یا تصمیم گرفت در آن روز گرم تابستان کارهای دیگری انجام دهد. سیدنی با تلفن همراهش تماس گرفت اما او جوابی نداد. پلیس بزرگراه بعدا به او گفت که اندرو به دلیل لغزنده بودن جاده به جاده شنی برخورد کرده است.

سیدنی یک طلاق بلوند زیبا با دو دختر جوان ۹ و ۱۱ ساله بود او تمام تلاش خود را کرد تا نظر دختران اندرو را تغییر دهد. اما بدرفتاری آنها با فرزندانش و رفتار بدی که به او نشان دادند. در نهایت مانع از ادامه کار او شد از آنجایی که آتش این نفرت همیشه توسط مارجری برافروخته شده بود. سیدنی درمانده شد و سرانجام تسلیم شد در هفته گذشته، آنها به سختی با سیدنی صحبت کرده اند. در حالی که او و دخترانش، سوفی و ​​سابرینا، غمگین هستند و طوری رفتار می کنند که گویی پدرشان را کشته است.

روز بعد از تشییع جنازه

جسی بارکلی، وکیل اندرو، به خانه برمی گردد. او نیاز داشت حقایق را بداند آنها شانزده سال است که ازدواج کرده اند و اندرو وصیت نامه ای را که قبل از ملاقات با سیدنی نوشته بود تغییر نداده است. جسی بارکلی به اندرو یادآوری کرده بود که پس از ازدواج وصیت نامه خود را اصلاح کند. و او ناراحت به نظر می رسید او همیشه قصد انجام این کار را داشت. اما از این کار غافل شد، زیرا فکر می کرد که برای انجام این کار زمان زیادی خواهد داشت.

او انتظار نداشت در این سن در تصادف بمیرد یا بیمار شود هنگامی که آنها ازدواج کردند. هر دو قراردادی را امضا کردند که هر کدام دارایی خود را داشتند و اندرو قصد داشت. مدتی پس از ازدواج آنها این قرارداد را اصلاح کند اندرو چهل ساله بود که ازدواج کرد و سیدنی هم سن دخترانش بود.

 

دانیل استیل

 

درباره دانیل استیل، نویسنده کتاب سقوط از اوج

دانیل استیل با نام دانیل فرناند دومینیک شولن استیل در شهر نیویورک آمریکا متولد شد که بیشتر دوران کودکی خود را به دلیل کار پدر مهاجرش در فرانسه گذراند. او از نزدیک با سبک زندگی ثروتمندان آشنا شد او که در یک خانواده کاتولیک به دنیا آمد، فکر می‌کرد وقتی بزرگ شد راهبه می‌شود، اما علاقه‌اش به نوشتن داستان و شعر از دوران کودکی او را در مسیر متفاوتی قرار داد.

دنیل استیل مدتی در دانشگاه نیویورک در رشته طراحی و مد تحصیل کرد و پس از فارغ التحصیلی در این رشته با یک بانکدار فرانسوی- آمریکایی ازدواج کرد و مدتی در یک آژانس روابط عمومی مشغول به کار شد داستان های دانیل استیل، ادبیاتی عامه پسند است که ممکن است برخی منتقدان و خوانندگان حرفه ای آن را بی ارزش بدانند، اما میلیون ها خواننده آثار او گواهی می دهند که آثار او از بطن جامعه بیرون آمده و ناگزیر به دل می آیند.

 

کلام آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب سقوط از اوج اثر دانیل استیل می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *