وبلاگ ها

معرفی مجموعه کتاب TOKYO GHOUL

کتاب TOKYO GHOUL

توکیو غول در واقع یک مانگای انگلیسی زبان است که توسط نویسنده و هنرمند ژاپنی به نام Sui Ishida بیان شده است. بنابراین یکی از ویژگی های مجموعه کتاب های غول پیکر توکیو طراحی های زیبا و جذاب آن می باشد. تمامی صفحات مجموعه کتاب های غول پیکر توکیو با تصویر چاپ شده است. مجموعه Tokyo Ghoul Volume 14 بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

 

کتاب های مرتبط:

 

کتاب TOKYO GHOUL

 

درباره کتاب غول پیکر

غول ها در میان ما زندگی می کنند، مانند مردم عادی از هر نظر  به جز میل آنها به گوشت انسان است که در اینجا کن کانکی یک دانشجوی معمولی است. تا اینکه یک برخورد خشونت آمیز او را تبدیل به اولین هیبرید نیمه انسان نیمه غول کند. او که بین دو دنیا به دام افتاده است، باید از جنگ های چمن غول جان سالم به در ببرد، تا درباره جامعه غول بیشتر بیاموزد و بر قدرت های جدید خود تسلط یابد.

کن کانکی خجالتی از رفتن به قرار ملاقات با ریزه زیبا هیجان زده است. اما معلوم شد که او فقط به بدن او علاقه مند است. خوردن آن، یعنی هنگامی که یک نجات مشکوک اخلاقی او را به اولین هیبرید نیمه انسان نیمه غول تبدیل می کند، کن به دنیای تاریک و خشن Ghouls کشیده می شود، دنیایی که در کنار دنیای ما وجود دارد.

 

درباره نویسنده

سوئی ایشیدا در فوکوکا، ژاپن به دنیا آمد. او نویسنده Tokyo Ghoul و چندین تک شات Tokyo Ghoul است، از جمله یکی که در سال ۲۰۱۰ در جوایز جایزه بزرگ ۱۱۳ هفتگی Young Jump مقام دوم را به ارمغان آورد. Tokyo Ghoul در سال ۲۰۱۱ پخش سریال را در Weekly Young Jump آغاز کرد. و در یک انیمیشن اقتباس شد.

 

توکیو غول چیست؟

بنابراین، برای افرادی که انیمه را ندیده اند و صرفاً به خواندن مانگا توکیو غول علاقه دارند، آیا ارزش خواندن دارد؟ آره یعنی به شرطی که طرفدار اکشن و ترسناک باشید. این سریال بسیار با ترکیبی متعادل از این دو تعریف شده است.

عناصر ترسناک آن وجود دارد. اما آنها بیشتر در مورد وحشت سبک بدن هستند تا ترس های روانی و عمل اما آنقدرها هم خوب ترسیم نشده است. این واقعیت که ترسناک Tokyo Ghoul آنقدر هولناک نیست و اکشن آنقدرها هم استادانه نیست.

در واقع به نفع آن است سویی ایشیدا توانسته است. این دو را به طرز ماهرانه‌ای با هم ترکیب کند. و به‌طور پیوسته آن‌ها را طوری وزن کند که انگار روی ترازو هستند این به این معنی است. که سریال خم می شود و جریان پیدا می کند، در حالی که روایتی اعتیادآور و به خوبی بافته می شود.

توکیو غول در یک توکیوی جایگزین امروزی اتفاق می‌افتد که در آن این موجودات خون‌آشام ‌مانند به نام غول وجود دارند. در مورد آن‌ها شناخته شده‌اند و شب‌های خود را به شکار انسان‌های معمولی برای گوشتشان می‌گذرانند غول ها شبیه افراد معمولی به نظر می رسند.

اگرچه پوست آنها سخت تر است، کشتن آنها سخت است، آنها فوق العاده قوی و سریع هستند و هر غول دارای قدرت خاصی است که به عنوان کاگون شناخته می شود.  غول ها فقط با گوشت انسان زنده می مانند و بنابراین خطرناک هستند.

 

 

بررسی Tokyo Ghoul

آژانسی به نام محققان غول وظیفه دارد این شکارچیان را شکار کرده و آنها را سرکوب کند. اما وقتی قهرمان داستان ما به دنیای غول‌ها می‌افتد، جنبه‌ای متفاوت از آنها و توکیو می‌بیند کن کانکی یک دانشجوی درونگرا و اهل کتاب است. که به چشم یک غول گرسنه معروف به ریزه می افتد. در مورد آنچه کانکی فکر می کند خرما است. ریزه تلاش می کند او را بکشد و بخورد هنگامی که او به شدت مجروح می شود. و لحظه ای از مرگ می گذرد، ریزه تا حد مرگ له می شود و اعضای بدن او توسط یک پزشک برای نجات جان کانکی استفاده می شود.

 

Tokyo Ghoul Manga VS Anime Adaptation

این سوالی است که بسیاری از طرفداران انیمه و مانگا دارند: آیا باید انیمه Tokyo Ghoul را ببینم یا به جای آن مانگا را بخوانم؟ بارها و بارها، طرفداران وجود انیمه را تقبیح می کنند و به طرفداران بالقوه جدید می گویند که به جای آن مانگا توکیو غول را بخوانند  اما چرا اینطور است؟ من مستقیما اعتراف می کنم که تحقیقاتم را انجام دادم و از توصیه های طرفداران استفاده کردم یعنی من تجربه دست اولی با انیمه ندارم وقتی صدها طرفدار به شما می گویند که مانگای توکیو غول بسیار برتر از اقتباس انیمه اش است، حرف آنها را قبول می کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *